att göra-lista!

Saker jag behöver fixa inom kort:
*Svenskatal - Vet inte alls vad jag skriva om eller hur jag ska skriva det men det löser sig!
*Fixa klart projektarbetet - Det borde jag fixa!
*Fixa min hemsida - Inte så svårt egentligen måste bara lägga lite tid på det.
*Biljetter till min fest - snart klara, kommer bli en grym fest.
*Trycka tröjor.
*trycka demos.
Ja det var några saker vet att det är mer jag ska göra men aja! 
Man ska inte klaga.
Nä nu ska jag se film med frida!
Puss på er<3
Jag diggar din stil! ;)

Kommentarer
Postat av: mio

men hörrö!!



jag saknade en mycket viktig punkt på din "att-göra-lista"... nämligen; älska livet.



haha <3

2011-04-26 @ 06:42:25
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0