det var ju dom där valen med..

Godmorgon mina underbara människor! :)
Idag är det tisdag, alltså ingen speciell dag.
Vet inte riktigt vad som händer idag, men det löser sig :)
Har funderat mer och mer på vad jag ska göra nu efter skolan.
Jag vet ju att jag ska satsa på musiken fullt ut men har börjat trivas så bra här nu av någon konstig anledning :S
Så det känns nästan som att jag vill bo kvar på denna plats. Platsen utan jobb,människor eller framtidstro!
Hur kan det komma sig att jag känner det så här?
NÄ!
Nu får jag skärpa mig, jag kan ju inte bo kvar här, gå på bidrag och se min dröm försvinna mer och mer!
Nu satsar jag! <3
usch, måste ta en dusch!
haha, älskar er<3
Ni gör mig :)

Kommentarer
Postat av: Miranda

Du borde komma ner hit till Stockholm ju! :)

2011-04-26 @ 17:17:40
URL: http://absolutemiranda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0