du föds och du dör

Allt som händer där emellan är upp till dig!
Gör det du vill göra med dit liv, kasta inte bort det.
Skapa din egen tro, varför ska du tro på det dom andra tror på?
Hellre konstig och speciell än svensson och bort glömd.

Min syster sa något fantastiskt till mig när jag var 12-13 år:

"Ja du Emil,
en dag är man bara ett gulnat fotografi som någon hittar,
tittar på en stund och sedan slänger bort"

(Det var nått i den stilen)

Då tänkte jag:
Nej!
Det är inte så jag vill ha det.
Jag vill förändra och det ska jag göra!
Med närmare eftertanke så vill jag inte förändra, jag vill förbättra..
Jag vill att människor ska minnas mig för nånting bra jag har åstadkommit!
Så får det bli!


Man måste börja någonstans!

Godnatt mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: mio

underbart å läsa <3

2011-04-27 @ 08:14:56
URL: http://miosorganiseradekaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0