Jag ger upp!

Så skulle det va lätt att göra!
Men jag ger ALDRIG upp!!!
Visst är jag leds, skolan suger, jag känner mig ensam, har insett att jag förblir singel, jag talar emot mig själv och vafan!!
Skitsamma, jag har det så jävla underbart bra även om det står massa ölburkar på bordet och det är 15 grader varmt inne! Det är så jävla underbart.
Sluta sura jävla svenssons!!!
Jag vill inte ha det bättre, jag vill ha det sämre så man får känna att man verkligen lever!!
GUD, ge mig en utmaning för fan!!
Ja, det har nog brunnit för mig!
Aja nu är jag tillbaka i bloggvärlden iaf!
Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Denise

sluta deppa och börja peppa förfan :)

2011-04-10 @ 18:15:44
Postat av: hihi

du, förbli singel? står väl tjejer i kö efter dig?! :O

2011-04-10 @ 20:54:41
Postat av: jag!

du är bra söt du! och klok :))

2011-04-11 @ 23:34:46
Postat av: Malin

du är en fantastisk person emil, kom ihåg det :) kram

2011-04-12 @ 15:02:35
URL: http://malinnorlander.bloggplatsen.se
Postat av: sara

Tids nog Emil, du är underbar och dem som säger något annat vet inte vad dem snackar om! :)

2011-04-13 @ 17:11:46
URL: http://cymbalta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0