<3

Är ni kära?
Underbart!
Klart att man skall vara kär.
Själv är jag kär i musiken.
Den sviker mig aldrig, vi har roligt  tillsammans och den släpper till tamefan!
Nä skämt och sido, det går jävligt bra nu!

Vi har repat mycket denna vecka(4-5 gånger) och det känns kanon!
Ska bli så kul att trycka ut "the demos".
Personligen så tycker jag att det låter bra,roligt och liveigt!
Nä men om vi ska gå in på det här med kärlek igen då?
Jo.
Känns som att man måste prioritera den före det andra och det har jag inte tid för just nu..
Så därför förblir man singel.
Känns rätt skönt, fast det hade ju inte skadat att ha någon riktigt nära. Aja!
Jag älskar er i alla fall! Ni gör mig<3
Tack för allt ni ger mig<3
Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: c

Åh, du är så bäääst<3

Ska köpa din skiva<33333

2011-02-28 @ 05:26:19
Postat av: kajsa

Fin blogg! ^^ tihi!

Besök min med är du gullig<3

kajjasomamma.blogg.se

2011-02-28 @ 05:27:47
Postat av: du vet vem<3

ö.. du!

Vem fan tror du att du är?

Ja okej då, jag är vell liiiite avundsjuk då ;)

du är fakstiskt asssbraaa<3<3

Kan du inte ha en frågestund snart???

Kom ihåg att du hade en sån förut om jag inte mins fle ttyp?

gillar din stil som du hra väldlit mycke iaf!

puzz

/ m

2011-02-28 @ 05:31:55
Postat av: du vet vem<3

förresten, hoppas du kna gissa vem det är iaf typ..

börjar på m.. sltuaer på a!

nu har du en nöt att knäcka....

2011-02-28 @ 05:33:40
Postat av: du vet vem<3

förresten, hoppas du kna gissa vem det är iaf typ..

börjar på m.. sltuaer på a!

nu har du en nöt att knäcka....

2011-02-28 @ 05:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0