Mitt mål!

Ni får gärna skratta åt mig.. det förstår jag om ni gör.
Ni får kritisera min musik, att den inte är tillräckligt omväxlande eller vad ni vill klaga på.
Ni kan tycka att jag är dum i huvudet, snacka skit om mig. Gärna det. Tack för gratis reklamen säger jag bara!
Mitt mål med livet är att bli artist och leva på det.
Jag gör det inte för att bli känd.
Gör det inte för brudarna.
Jag gör det för att jag älskar musik och för att jag vill förmedla olika budskap med min musik!
Tänker inte ge mig.
Jag vet att jag gör musik som duger och som folk gillar, men vet också att den kan bli så mycket bättre!
Så det är bara att köra! :)
Om jag inte lyckas så blir jag väll uteliggare eller nått liknande, men man ska inte ens tänka på att misslyckas!
Jag vill detta med hela mitt hjärta!
Följ era drömmar!
Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Majsan

Lycka till i framtiden:)du är kungen på scenen;) du är bästa artisten jag vet;)

2011-02-10 @ 21:31:22
Postat av: Malin Myrén

Dom som klagar,är enbart bara avundsjuka på dig för att du är bra på nåt som dom inte är :)

De är bra att du står på dig som du gör! Och ta inte åt dig av dålig kritik,fast sånt bruka göra folk starkare ;)

Du rockar Emil - du är en bra idol ;)

Puss <3

2011-02-10 @ 21:31:32
Postat av: Denise

Tro mig Emil, du kommer att gå långt!

Du har redan kommit en bit på vägen :)

2011-02-10 @ 21:34:43
Postat av: Emil Assergård

Majsan: Tack så jättemycket för dom fina orden, tack för allt stöd! :D

Malin: Hehe så kan det vara:) Tack så mycket Malin!! :D

Denise: Tack för att du tror på mig! :D

Jag tror på dig med!! :)



Tack till er alla <3

2011-02-10 @ 22:39:19
URL: http://thewaytothetopp.blogg.se/
Postat av: Olle.N

You go girl! Du gör det bra!

2011-02-10 @ 23:31:25
Postat av: Lindis

Kör hårt Empa! Tror på dig ja :D

2011-02-12 @ 15:17:21
URL: http://linnaij.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0