Rabih Jaber

Måste bara passa på att berätta lite om denna underbara person som jag har lärt känna på senaste tiden!
Jag vill påstå att Rabih har en av sveriges mest säregna röster! Så oerhört bra :)
Han är grymt rolig och otroligt ödmjuk, jag är grymt glad att jag får ha kontakt med honom!
Jag hoppas att alla förstår hur duktig han är!
Besök Rabih's Blogg och läs om hans härliga liv! Jag önskar denna man all lycka i sitt liv:)
Har även hört rykten om att han ska till Sollefteåtrakten nu i maj ;) Han kanske dyker upp när ni minst anar det :)
Tack för att jag fått lärt känna dig mannen <3
Ha det bra folket, tack för att ni läser<3

Kommentarer
Postat av: Asse

Fan vad gulligt!

2011-07-02 @ 18:50:15
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0